3 kroki do rozwoju Twojego konta na Instagramie

utworzone przez | Social media

Instagram może być świetnym miejscem na budowanie zaangażowania i relacji z naszymi odbiorcami. Jak zacząć działać na Instagramie aby nasze konto rozwijało się? Dziś podpowiem Ci trzy konkretne sposóby by zadbać o Twoje biznesowe konto na Instagramie. Sprawdź, czy je stosujesz. Techniki zwiększania zasięgu nie zadziałają po jednym użyciu, tak jest ze wszystkim w mediach społecznościowych, potrzebna jest systematyczność i wytrwałość w działaniach. jednorazowe strzały i akcje nie przynoszą z reguły zamierzonych celów.

 

Pierwszym sposobem, który możesz wdrożyć do swojego biznesu budowania zaangażowania pod naszymi postami, jest tworzenie treści postów z konkretnym CTA jak: wybierz, zapisz ten post, daj znać, dołącz, oceń. Przy tworzeniu postów z wyraźnym CTA należy zwrócić uwagę aby angażujące zdanie znalazło się na początku naszego posta, ponieważ w przeciwieństwie do Facebooka, Instagram pokazuje wyłącznie niewielki początek naszych treści, skupiając uwagę na zdjęciu, które publikujemy.

 

W ten sposób przechodzimy do drugiego sposobu na angażowanie naszych fanów. Są nimi świetne jakościowo zdjęcia. Instagram powstał z myślą o zdjęciach, wyrażania nas, naszych marek za pomocą obrazów i krótkich filmów. Zdjęcia, które publikujemy, muszą być świetnej jakości, tu nie ma miejsca na bylejakość. Obrazy, które są niewystarczające, otrzymują blokadę na sponsorowanie. Wtedy, nawet najbardziej merytoryczny post nie zostanie odkryty przez nowych użytkowników. Instagram odrzuci go jako mniej wartościowy. Pokaż swoją markę przy pomocy obrazów w taki sposób, by była obietnicą jakości usług, produktów i obsługi. 

 

Odpowiadaj na komentarze. Nowa opcja podpinania najbardziej znaczących komentarzy pokazuje, że dla Instagrama nasze dyskusje pod zdjęciami mają ogromne znaczenie. Jeśli publikujemy post na naszej Instagramowej ścianie, pokazujemy całemu światu nasze nowe dzieło, nasz nowy produkt, nasz fragment wyjątkowej historii marki. Ta okazja wymaga uwagi. Zadbajmy o uważność i wrażliwość.  Postańmy dostępne najbliższe 30 minut dla naszych odbiorców i twórzmy z nimi relację, przez rozmowę, obecność i odpowiedzi na komentarze. 

 

Zapraszam Cię na video spotkanie, w którym opowiem o 7 najczęściej popełnianych błędach na Twoim firmowym Instagramie. Odbędzie się ono 28 lipca o godzinie 20.00 na moim fanpage’u. Natomiast w mojej grupie – Kobiecej Akademii Marketingu Online szykuje się wyzwanie, gdzie będziemy pracować nad wydatkowym BIO dla naszych marek. Jeśli chcesz rozwijać swoją markę na Instagramie, nie może ominąć Cię ten temat. 

Poznaj inne posty na blogu

Instakaruzela w Canvie – video tutorial

Instakaruzela w Canvie – video tutorial

Świetnym sposobem na budowanie zaangażowania i dzielenie się wiedzą jest tworzenie karuzeli na Instagramie. W 10. slajdach, a tyle mamy do dyspozycji, możesz w atrakcyjny sposób graficzny przekazać wiedzę, wskazówki, czy krótką opowieść. Jak się domyślasz, walutą jest...