Jeśli zdecydowałaś się na reklamowanie swojej marki na Pinterest i nawet coś się tym interesowałaś. To przyszedł czas na przejście z teorii do czynów i zacząć promować biznes w świecie online.

Podam Ci 3 pomysły na reklamę na Pintereście, które powinny Cię zainspirować.

Pierwszy pomysł- Bądź gotów wcześniej

Już na długo przed świętami powinniśmy być gotowi z pomysłami dla naszych klientów, w końcu na pewno ty też nie zostawiasz przygotowań, zakupu prezentów itp. na ostatnią chwilę. Według zaleceń Pinteresta warto zainteresować się tym tematem już od 35 do 45 dni przed ważną okazją. Statystyki mówią, że jeśli zamieścisz swoje piny w odpowiednim momencie, to mogą one nawet zwiększyć sprzedaż o 20%.

Drugi pomysł- Regularność

Pamiętaj, że liczy się, by klient zauważy każdego Twojego pina i został przekierowany na Twoją stronę. Zbyt rzadkie dodawanie pinów spowoduje, że Twoja marka nie zapadnie nikomu w pamięć. Jeśli wrzucisz wszystkie piny jednego dnia, a potem nic przez miesiąc, to też nie będzie dobre. Za duża ilość sprawi, że ludzie nie zwrócą uwagi na wszystkie produkty, zaś długi czas czekania sprawi, że zostaniesz zapomniana. Możesz dodawać jeden pin dziennie lub dwa co dwa dni. Jeśli boisz się o brak czasu, to przygotuj piny w wolnej chwili, dzięki temu będziesz miała zapas i “wypuszczała” je w wybrane dni. Regularność dotyczy też dat, wybierz dni tygodnia/ godziny, w które będziesz wypuszczać swoje reklamy. Ten sposób sprawi, że ludzie będą czekać na informacje od Ciebie.

Trzeci pomysł- Twórz tablice

Wykorzystaj tablice jako swoją broń, by promować biznes. Stwórz wizualny poradnik lub instrukcję. Ludzie wchodzący na Pinterest najczęściej szukaj pomysłów i inspiracji. Przyciągnij uwagę potencjalnych klientów np. jeśli masz zakład krawiecki, stwórz tablice, gdzie promujesz darmowego e-booka z wykrojami maskotek. Po kliknięciu potencjalny klient zostanie przekierowany na Twoją stronę, gdzie znajdzie e-book oraz informacje o Twojej pracowni.

Dowiedz się więcej o promowaniu marki osobistej na Pinterest i wiele więcej, wystarczy, że zapiszesz się do Akademii Kobieca Marka Online. Kliknij i sprawdź moją ofertę.