Od 2014 z pasją doradza w budowaniu marek personalnych i firmowych. Pracuje z klientami indywidualnie nad ich wizerunkiem w socjal mediach, skupiając się na promocji marki na LinkedIn. Pomaga osobom, które jej zaufały w realizacji ich celi osobistych. Pracuje także z firmami- nad tym, aby pracownicy reprezentowali je w Internecie z klasą. Jest autorką książki Twój wizerunek w social mediach”, a także twórczynią kursu online “LinkedIn w 7 krokach”. Dotychczas zaufały jej firmy, jak m.in. Santander Bank, BNP Paribas, Cognizant, Allcon (budownictwo), Szkoła Główna Handlowa. Do jej klientów zalicz się top management wielu znanych firm i korporacji (KGHM, Lotos, PKP Intercity, Capgemini, mBank, TM Toys, etc), a także marki osobiste ze świata polityki i sportu.
W ciekawym i pełnym przydatnej wiedzy wywiadzie Anna-Maria Wiśniewska odpowie nam na poniższe pytania:
Odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące rozwoju marki osobistej na LinkedIn znajdziesz w przeprowadzonym przeze mnie wywiadzie live. Miłego oglądania!
Jeśli spodobał Ci się wywiad z Anną-Marią Wiśniewską na temat “Jak promować markę na platformie LinkedIn”, to koniecznie obejrzyj też wywiad z Martą Budynkiewicz “Jak przygotować się do wizerunkowej sesji zdjęciowej”: https://liliannatrojanowska.pl/marta-budynkiewicz-o-wizerunku-w-marce/