Anna-Maria Wiśniewska- specjalistka od promocji marki na LinkedIn

Od 2014 z pasją doradza w budowaniu marek personalnych i firmowych. Pracuje z klientami indywidualnie nad ich wizerunkiem w socjal mediach, skupiając się na promocji marki na LinkedIn. Pomaga osobom, które jej zaufały w realizacji ich celi osobistych. Pracuje także z firmami- nad tym, aby pracownicy reprezentowali je w Internecie z klasą. Jest autorką książki Twój wizerunek w social mediach”, a także twórczynią kursu online “LinkedIn w 7 krokach”. Dotychczas zaufały jej firmy, jak m.in. Santander Bank, BNP Paribas, Cognizant, Allcon (budownictwo), Szkoła Główna Handlowa. Do jej klientów zalicz się top management wielu znanych firm i korporacji (KGHM, Lotos, PKP Intercity, Capgemini, mBank, TM Toys, etc), a także marki osobiste ze świata polityki i sportu.

Wywiad

W ciekawym i pełnym przydatnej wiedzy wywiadzie Anna-Maria Wiśniewska odpowie nam na poniższe pytania:

  1. Czy marki osobiste powinny korzystać z narzędzia, jakim jest LinkedIn?
  2. Czy promocja marki personalnej na platformie LinkedIn jest opłacalna? 
  3. Co daje Ci LinkedIn, ale czego nie znajdziesz na innych socjal mediach? Jak stworzyć spójność marki na LinkedIn z innymi kontami społecznościowymi?
  4. W jaki sposób zwiększać swoje zasięgi oraz kogo dodawać do swojej listy kontaktów, by w przyszłości pomogło to Twojej firmie?
  5. Jak stworzyć wizerunek eksperta na LinkedIn? W jaki sposób zbierać opinie na LinkedIn?
  6. Formalnie czy na luzie? Jak budować profil, by zostać zauważonym?

Odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące rozwoju marki osobistej na LinkedIn znajdziesz w przeprowadzonym przeze mnie wywiadzie live. Miłego oglądania!

Jeśli spodobał Ci się wywiad z Anną-Marią Wiśniewską na temat “Jak promować markę na platformie LinkedIn”, to koniecznie obejrzyj też wywiad z Martą Budynkiewicz “Jak przygotować się do wizerunkowej sesji zdjęciowej”: https://liliannatrojanowska.pl/marta-budynkiewicz-o-wizerunku-w-marce/