Instagram może być świetnym miejscem na budowanie zaangażowania i relacji z naszymi odbiorcami. Jak zacząć działać na Instagramie, aby nasze rozwijać nasze konto? Dziś podpowiem Ci trzy konkretne sposoby, by zadbać o Twoje biznesowe konto na Instagramie. Sprawdź, czy je stosujesz. Techniki zwiększania zasięgu nie zadziałają po jednym użyciu, tak jest ze wszystkim w mediach społecznościowych, potrzebna jest systematyczność i wytrwałość w działaniach. Jednorazowe strzały i akcje nie przynoszą z reguły zamierzonych celów.
Pierwszym sposobem, który możesz wdrożyć do swojego biznesu budowania zaangażowania pod naszymi postami, jest tworzenie treści postów z konkretnym CTA jak: wybierz, zapisz ten post, daj znać, dołącz, oceń. Przy tworzeniu postów z wyraźnym CTA należy zwrócić uwagę, aby angażujące zdanie znalazło się na początku naszego posta, ponieważ w przeciwieństwie do Facebooka, Instagram pokazuje wyłącznie niewielki początek naszych treści, skupiając uwagę na zdjęciu, które publikujemy.
W ten sposób przechodzimy do drugiego sposobu na angażowanie naszych fanów. Są nimi świetne jakościowo zdjęcia. Instagram powstał z myślą o zdjęciach, wyrażania nas, naszych marek za pomocą obrazów i krótkich filmów. Zdjęcia, które publikujemy, muszą być świetnej jakości, ponieważ tu nie ma miejsca na bylejakość. Obrazy, które są niewystarczające, otrzymują blokadę na sponsorowanie. Wtedy, nawet najbardziej merytoryczny post nie zostanie odkryty przez nowych użytkowników. Instagram odrzuci go jako mniej wartościowy. Pokaż swoją markę przy pomocy obrazów w taki sposób, by była obietnicą jakości usług, produktów i obsługi.
Odpowiadaj na komentarze. Nowa opcja podpinania najbardziej znaczących komentarzy pokazuje, że dla Instagrama nasze dyskusje pod zdjęciami mają ogromne znaczenie. Jeśli publikujemy post na naszej Instagramowej ścianie, pokazujemy całemu światu nasze nowe dzieło, nasz nowy produkt, nasz fragment wyjątkowej historii marki. Ta okazja wymaga uwagi. Zadbajmy o uważność i wrażliwość. Pozostawmy dostępne najbliższe 30 minut dla naszych odbiorców i twórzmy z nimi relację, przez rozmowę, obecność i odpowiedzi na komentarze.
Dowiedz się też, jak zaplanować swoje posty z aplikacją Planoly i rozwiń swoje biznesowe konto na Instagramie: https://liliannatrojanowska.pl/jak-planowac-posty-na-instagramie-aplikacja-planoly/