Branding i styl marki

Branding to styl Twojego biznesu. Jego charakter, energia i emocje. To przekaz dla Twojego klienta, który wpływa na niego, podświadomie sugerując, co sobą reprezentujesz. To też  opowieść o Tobie, przekazywana kolorami, stylami, grafikami i sposobem komunikacji. Branding powinien być unikalny, charakterystyczny i wysoce zapamiętywany. I jako kreatorzy marki taki właśnie chcemy Ci zapewnić. 

Podczas pierwszego spotkania ustalimy, jaka estetyka może idealnie oddawać istotę Twojej marki. Zaproponujemy Ci wyjątkowe logo, Twoje kolory, szablony na potrzebę mediów społecznościowych i strategię komunikacji z klientami. 

 

Co otrzymasz, gdy rozpoczniemy współpracę? 

Ćwiczenia

Zaczniemy od szkolenia i pracy w zeszytach ćwiczeń, które pomogą nam w poszukiwaniu stylu Twojej marki. Będzie to zestaw pytań, dzięki którym określimy Twojego idealnego klienta, misję Twojej marki i Twoje preferencje. Będzie to analiza, którą wykorzystujemy w kreowaniu Twojego wizerunku.

Burza mózgów

Na kolejnym godzinnym spotkaniu porozmawiamy o Twoich odpowiedziach i postaram się je doprecyzować przed przystąpieniem do pracy. Uporządkuje informacje typu: archetyp marki, jej cechy i do kogo jest skierowana. Burza mózgów służy poprawnej komunikacji, zrozumieniu potrzeb i obranego kierunku na dalszym etapie.

Logo i tablice inspiracji

Przygotuje dla Ciebie aż 3 warianty tablic inspiracji, które określą styl marki. Po wyborze jednej pracujemy nad logo w trzech wariantach. Jeśli zechcesz, popracuje również nad znakiem graficznym, którego możesz używać jako rozpoznawalny element na różnych grafikach. Logo otrzymasz we wszystkich potrzebnych formatach i plikach. 

Szata graficzna:

  • ZZnajdziemy Twoje unikalne kolory i podamy Ci ich kody do druku i w projektach na potrzeby social media.
  • ZDobiorę doskonale pasujące do siebie fonty.
  • ZZaprojektuje elementy graficzne, które wykorzystasz we własnych projektach. Opracuje spójną z resztą stopkę mailową.
  • ZPrzedstawię Twojego brand booka, który będzie przewodnikiem w Twoich przyszłych projektach.

Grafiki dla social media:

  • Packshoty z szablonami na użytek mediów społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, YouTube i LinkedIn.
  • Koncepcja siatki feedu na Instagramie.
  • Pakiet 10 flatlay na Instagram z produktami lub w stylu lifestyle

Dodatkowo:

Mogę zaprojektować dopasowane do całości brandingu wizytówki, ulotki czy katalogi produktów. Zadbam też o inne materiały promocyjne takie jak cennik, roll up czy materiały biurowe. Wdrożę Cię też w system mailingu, razem z odpowiednim szablonem i poznaniem programów do e-mail marketingu. 

 

Cena pakietu branding od 4500 netto 

Proces współpracy

Skontaktuj się ze mną za pomocą formularza lub mailowo. Postaraj się opisać w kilku zdaniach swoją markę, Twoje cele i oczekiwania. Możesz podać przykłady brandingów, które szczególnie Ci się podobają, albo jakichś konkretnych estetyk. Po tym prześlę Ci informację co do terminu spotkania, na którym doprecyzujemy Twoje wymagania, a dalej przedstawię Ci ofertę mailowo.

Kolejnym etapem jest podpisanie umowy na opracowanie brandingu, która określi zakres działań, terminy i zaliczkę i całkowite wynagrodzenie. Zawiera ona również  część o przekazaniu praw autorskich. Jak widać, umowa zabezpiecza interesy obu stron.

Trzecim krokiem jest kompleksowa analiza Twojej marki, który posłuży nam jako punkt odniesienia przy opracowaniu brandingu. Musimy ustalić, jaki jest jej archetyp, idea i cel, do jakich klientów jest skierowana. Wszystkie swoje przemyślenia zapiszesz w specjalnym workbooku. Jest to zestaw pytań, które naprowadzą na kierunek poszukiwań stylu. 

Po burzy mózgów przystępujemy do etapu projektowania. Przedstawię Ci tablice inspiracji z konkretnymi kolorystykami, a dalej koncepcje logotypów. Gdy wybierzesz konkretny wariant, przechodzimy do pracy nad całością: projektowania szablonów, elementów, graficznych, doborze fontów i innych wybranych przez Ciebie materiałów.

Po zapoznaniu Cię z koncepcją całego brandingu wprowadzam Twoje uwagi i sugestie, a my dodatkowo podpowiadam Ci inne rozwiązania. W ramach podpisanej umowy masz prawo do trzech serii poprawek i możesz oczywiście liczyć na stałą komunikację z mojej strony. 

Na ostatnim etapie finalizujemy transakcję, a po tym wcielamy wizję w życie. 🙂 Dostaniesz umowę potwierdzającą przekazanie praw autorskich i wszystkie potrzebne elementy brandingu w odpowiednich do użycia plikach. Możesz zadać nam pytania podczas sesji na koniec. Chce mieć pewność, że w pełni wykorzystasz moc Twojego nowego brandingu. 

„Branding to układanka, której każdy element ma swoje miejsce i sens, razem tworzą unikalną całość,

która jest znakiem rozpoznawczym Twojej marki”.