Wchodząc pierwszy raz na czyjegoś Instagrama, traktujemy go bardzo powierzchownie. Poznaj więc sposoby na świetne pierwsze wrażenie na Instagramie.
Właśnie zdjęcie profilowe, mówi nam z kim mamy odczynienia. Wybierz takie, by charakter Twojej działalności był na nim od razu widoczny. To Twoje konto prywatne? Czy może Twojej marki osobistej? Nie wprowadzaj w błąd, tylko od razu się przedstaw.
Prawdą jest, że po zdjęciu najpierw klient spojrzy na liczbę obserwujących, ale omówimy te elementy Instagrama, które doprowadzą do posiadania ich większego grona. Nazwa powinna być krótka i łatwa do zapamiętania (lub chociaż zapisania). Wybierz nazwę, którą będziesz na pewno posługiwać się wciąż za parę lat. Nie musi ono być Twoim imieniem i nazwiskiem. Pamiętaj, że nie możesz nadać nazwy konta w formie adresy strony internetowej, gdyż jest to niezgodne z regulaminem Instagrama. Przykładowo twójprofil.pl może zostać usunięty.
Jest to przedstawienie siebie, swojej działalności oraz podanie form kontaktu za pomocą stu pięćdziesięciu znaków. Jest tu dużo informacji do przekazania, a mało “miejsca”. Ogranicz ilość znaków za pomocą emotek. Urozmaici to nudny opis oraz da Ci miejsce na lepsze przedstawienie Swojej marki. Podaj tu informacje o sobie i Swoim biznesie, które pokażą Cię jako eksperta. Dodatkowo podaj kontakt, przykładowo e-mail w sekcji “Życiorys” zachęca do kontaktu i korespondencji, co skutkuje pozyskaniem nowego klienta.
Od siatki zdjęć wymaga się spójnego i estetycznego wyglądu. Dodatkowo pokazuje, potencjalnym klientom, co może znaleźć na danym koncie. To dlatego jest tu tak ważny wygląd i uczucia, jakie budzi w odwiedzającym Twój profil. Estetyka na kontach na Instagramie jest już must have, a nie miłym dodatkiem. Jej brak może odrzucić potencjalnego klienta od Twojego produktu czy usług.
Pamiętaj, że pierwsze wrażenie tak jak w życiu jest ważne też a Instagramie. Dopasowany styl i przekaz pomogą dotrzeć Ci dotrzeć do odpowiednich osób.
Przeczytaj też “Hashtagi na Instagramie”: (dodać link po wstawieniu artykułu)