Szkolenia

Szkolenia dla biznesu, zespołów marketingowych i współpraca B2B

Prowadzę autorskie szkolenia z budowania wizerunku marki w social media, dedykowane szkolenia z platform społecznościowych Facebook, Instagram, Pinterest, zarówno pod względem zasięgów płatnych jak i organicznych. Oprócz szkoleń tradycyjnych, wzbogaconych o prezentacje i zestawy ćwiczeń, przeprowadzam również warsztaty z takich narzędzi jak Menedżer reklam i program Canva. Swoją wiedzą dzielę się w przystępny,  rzeczowy i ciekawy sposób. 

Współpracuję zarówno z zespołami marketingowymi w korporacjach, bankami, hotelami, markami odzieżowymi, jak również z mniejszymi firmami gdzie szkolę przedsiębiorców lub osoby odpowiedzialne za marketing firmy i działania w mediach społecznościowych. 

RODZAJE SZKOLEŃ

GODZINNE PREZENTACJE

Godzinne prezentacje, webinary gościnne, udział w wydarzeniach zewnętrznych, współpraca szkoleniowa z wybranych zagadnień. Godzinne szkolenie obejmuje prezentacje, materiały do ćwiczeń, pomocne materiały PDF. (ZOOM)

cena szkolenia 900 zł (netto)

2,5 – GODZINNE WEBIANRY

2, 5 godzinny obszerny webinar masterclass obejmujący szkolenie z wybranego zagadnienia. Webinar obejmuje szkolenie z prezentacją, sesję Q&A (pytań i odpowiedzi) dla uczestników, materiały do ćwiczeń, dodatkowe PDF. (ZOOM)

cena szkolenia 1200 zł (netto)

PREZENTACJA + WARSZTAT PRAKTYCZNY (3h)

Oferta obejmuje 1,5 godzinne szkolenie plus 1,5 godzinny warsztat praktyczny z wybranego zagadnienia szkoleniowego.  Wybrana opcja obejmuje zarówno wdrażanie wiedzy praktycznej jak i technicznej, materiały do ćwiczeń. (ZOOM)

cena szkolenia 1500 zł (netto)

SZKOLENIE 6h W SIEDZIBIE FIRMY (lub ZOOM)

Szkolenie w siedzibie firmy lub na platformie zoom, dedykowane szkolenie realizowane z wybranego zagadnienia, lub przekrojowe z szeregu działań w social media.  

cena szkolenia 2550 zł (netto) – Warszawa/Lublin/ ZOOM

cena szkolenia 3200 zł (netto) – pozostałe lokalizacje

Podane ceny są cenami netto, do wartości ceny doliczana jest kwota VAT 23%

Podana cena za szkolenia i webinary dotyczy grupy szkoleniowej do 8 osób. Inne warianty szkoleń wyceniane są indywidualnie, skieruj zapytanie na kontakt@liliannatrojanowska.pl

PRZYKŁADOWE PROGRAMY SZKOLEŃ

Instagram - przykładowa tematyka szkolenie 2,5h

Program szkolenia 

  1. Rodzaje profili na Instagramie.
  2. Funkcje aplikacji wspomagające rozwój marki.
  3. Jak stworzyć świetne BIO promujące naszą markę.
  4. Feed na Instagramie, rodzaje, układy, ważne wizualne aspekty konta na Instagramie.
  5. Treści na Instagramie.
  6. Hasztagi, jako bezpłatne narzędzie do wzrostu i promocji naszego konta.
  7. Instagram Stories – treści, ustawienia techniczne, statystyki.
  8. IGTV.
  9. Aplikacje pomagające tworzyć świetny content na Instagramie.
  10. Rolki na Instagramie. 

Pinterest - przykładowa tematyka 2,5h szkolenie

Program szkolenia 

  1. Fundamenty marki na Pinterest
  2. Budowa profilu 
  3. Content marketing 
  4. Grafika na Pinterest 
  5. Promowanie lokalnych firm
  6. Promowanie kursów online 
  7. Kierowanie ruchu i analityka 
  8. Reklama na Pinterest

To wciąż niedoceniana w Polsce platforma, która ma niesamowite możliwości sprzedażowe. Wykorzystaj ten moment i wyprzedź konkurencję, reklamując swoją markę na Pintereście. Pinterest to przeglądarka zatem różni się od wszystkich znanych platform, Instagrama, Facebooka czy LinkedIn. Pokażę Ci jak umiejętnie z niej skorzystać i dotrzeć do zupełnie nowych odbiorców w nowatorski sposób.

Facebook - przykładowa tematyka szkolenie 2,5h

Program szkolenia 

  1. Profil prywatny vs profil firmowy, gdzie promować swoje usługi.
  2. Zasięgi organiczne – jak je wspierać i jak poprawnie tworzyć posty.
  3. Odbiorca naszych usług, jak go poznać jak się z nim komunikować.
  4. Treści wspierające rozwój marki i sprzedaż.
  5. Redystrybucja treści i planowanie postów.
  6. Narzędzia i aplikacje, które pomogą rozwinąć Twój biznes online.
  7. Funkcje techniczne profilu na Facebooku jak wydarzenia, sklep, transmisje live.
  8. Grupy na Facebooku ich potencjał i content.
  9. Ustawienia messengera i wykorzystanie jego funkcji.

Warsztat Reklamy na Facebooku i Instagramie (6h)

Program szkolenia

Reklama FB & Instagram teoria 

  1. Strategia kampanii reklamowej 
  2. Jak stworzyć kreacje reklamy 
  3. Strategia kampanii remarketingowej
  4. Strategia kampanii cold lead ads 

Warsztat reklamy praktyka 

  1. Pierwsze kroki z menedżerem reklam-poruszanie po panelu
  2. Instalacja pixela 
  3. Jak wybrać cel reklam 
  4. Definiowanie odbiorcy
  5. Umiejscowienie reklam
  6. Budżet reklamowy 
  7. Proces ustawiania reklam 
  8. Sprawdzanie ilości tekstu na reklamie 
  9. Narzędzie debbuger 
  10. Analiza reklam konkurencji 
  11. Tworzenie grup niestandardowych odbiorców (które widziały video, odwiedzały Instagram, fanpage)
  12. Konwersje i zdarzenia niestandardowe 
  13. Remarketing ze stron sprzedażowych 
  14. Grupy podobnych odbiorców 
  15. Kolumny w raportach 
  16. Bezpieczna ingerencja w budżet 

Przykładowe tematy godzinnych webinarów

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Materiały szkoleniowe i notatki wizualne

Realizacja programu szkolenia jest zależna od czasu jego trwania i wybrania pakietu szkoleniowego. Data i godzina szkolenia jest ustalana indywidualnie. Realizację szkolenia najczęściej poprzedza podpisanie umowy i opłata szkolenia.

Aby zarezerwować szkolenie dedykowane, napisz do mnie na adres kontakt@liliannatrojanowska.pl. Ustalimy datę szkolenia i dokładny program. Aktualnie są dokonywane rezerwacje na szkolenia na 2021 i 2022 rok. Warto rezerwować termin szkolenia z wyprzedzeniem. Ilość realizowanych szkoleń dedykowanych i webinarów jest ograniczona.

SZKOLENIA BILETOWANE, OTWARTE

  • Weekendowe warsztat reklamy 20/21 listopada

    345,00