Szkolenia

Zarezerwuj szkolenie dedykowane dla swojej firmy lub organizacji. Każde realizowane przeze mnie szkolenie jest zaplanowaną indywidualną ścieżką rozwoju w zakresie budowania marki osobistej, produktowej lub usługowej w mediach społecznościowych.

Realizuję spotkania w siedzibie firmy, na terenie całego kraju, a także w wersji zdalnej z wykorzystaniem narzędzi interaktywnych.

Zaufali mi

dla firm i instytucji

Wysokiej jakości wiedza podana w przyjazny i konkretny sposób.  Zapewniam dedykowane programy szkoleń.

W 2021 roku w szkoleniach, warsztatach i webinarach wzięło udział ponad 20 tysięcy zadowolonych kursantów. 

Interaktywne prezentacje, strategiczne workbooki, 
imienne certyfikaty dla uczestników szkolenia. 

tematyka szkoleń, warsztatów i webinarów

Facebook

Instagram

Pinterest

Reklamy FB/IG

Canva

E-mail marketing

wybierz obszar szkolenia 

Poznasz sposoby na rozwój swojego brandu na tej platformie. Głównym tematem będzie algorytm i efektywne uzyskiwanie zasięgów organicznych na Facebooku, dzięki wprowadzeniu działań takich jak: wydarzenia, transmisje live, grupy. Nauczę Cię tworzyć angażujący content z uwzględnieniem metody storytellingu biznesowego. Dowiesz się również, jak planować i organizować działania na
Facebooku.

Pokażę Ci, jak w pełni wykorzystać możliwości platformy Instagram za pomocą różnych technik angażowania odbiorcy i pogłębiania relacji z klientami. Nauczysz się tworzyć nowoczesne treści dopasowane do Instagrama, np. Instakaruzele, Reels i Stories. Poznasz strategie na opracowanie swojego własnego katalogu hashtagów. Zaprojektujesz swoje BIO, estetyczny feed i relacje wyróżnione. 

Opowiem Ci o możliwościach biznesowych dla Twojej marki ukrytych w tej znanej i lubianej wyszukiwarce inspiracji. Nauczysz się generować ruch z Pinteresta na Twoje media społecznościowe, bloga, do sklepu z produktami, strony lądowania, na których promujesz swoje leadmagnety. Dowiesz się, jak dzięki dobrze opracowanej strategii, pozyskiwać nowych użytkowników zainteresowanych dokładnie Twoimi produktami czy usługami. 

Reklamy na Facebooku i Instagramie są punktem styku, w których klient mówi "kupuję". Pokażę Ci, jak tworzyć samodzielnie lub zespołowo skuteczne kreacje reklamowe i jak prawidłowo dysponować budżetem na nie przeznaczonym. Nauczę Cię osiągać własne cele, dzięki pracy w zaawansowanym menedżerze reklam, którego funkcje wspólnie rozszyfrujemy. Tak, aby był Twoim przewodnikiem w analizie statystyk w przyszłości.

Przedstawię Ci potencjał tego niesamowitego narzędzia, jakim jest kreator graficzny online Canva. Zobaczysz, jak tworzyć świetne grafiki dla social media, prezentacje, formy video, a nawet drukowane. Dzięki Canvie postawisz pierwsze kroki w twórczym projektowaniu własnego contentu graficznego. Pokażę Ci, jak budować własny styl marki, kreatywnie przerabiać szablony i tworzyć autorskie materiały. 

Opowiem Ci o potencjale email marketingu i korzyściach z wprowadzenia go w swoje działania promocyjne. Dowiesz, jaka jest jego przewaga nad innymi możliwościami i jak tworzyć interesujące treści, które zachęcą do zapisania się na listę subskrybentów. Przedstawię Ci, jak stworzyć własną sekwencję maili dla klienta po dokonaniu zakupu, która spowoduje, że zechce on z Tobą zostać na dłużej i chętnie powróci do oferty. 

Wypełnij brife z zapytaniem o przeprowadzenie szkolenia

zarezrwuj termin na 2022 rok

Chcę wysłać zapytanie 

Spotkajmy się podczas szkolenia

Cieszę się, że zainteresowało Cię dedykowane szkolenie. Mam na imię Lilianna i to ja będę trenerem i przewodnikiem Twojego zespołu podczas wspólnego spotkania.  

Moje doświadczenie 

Jestem autorką kursów online z zakresu budowania wizerunku marki w mediach społecznościowych. Mentorką przedsiębiorczych kobiet w Klubie Kobiecej Marki Online. CEO agencji kreatywnej gdzie pracuję nad wizerunkiem marek każdego dnia.  Moje szkolenia to nie tylko wiedza, ale i praktyka w codziennym budowaniu biznesu. Aktualnie szkolą się ze mną setki kursantek w moich programach online. W 2021 roku wzięło udział w moich webinarach i szkoleniach udział ponad 20 tysięcy osób z 11 krajów. 

Moje wykształcenie 

Absolwentka kierunków Digital Marketing oraz Social Media Manager. 

Opinie uczestników szkoleń


Warsztaty uważam za wartościowe, do tej pory Facebook był bardziej intuicyjny dla mnie, Instagram to czarna magia. Po warsztatach czuję, że odmłodniałam (social media są
w większości domeną młodych ludzi jednak), dodatkowo od razu chciałam korzystać z tych wszystkich wiadomości, które usłyszałam. Czekam na pozwolenie założenia strony na Facebooku dla moich studiów podyplomowych i będę działać. Instagram chwilowo odkrywam prywatnie, jak nabiorę wprawy i studia do niego rozszerzę :)

02

Anita


Bardzo podobało mi się systematyczne wdrażanie słuchaczy w kwestie techniczne każdego z serwisów oraz dużo praktycznych porad. Na pewno wykorzystam porady dotyczące umiejętnego wykorzystania hashtagów na Instagramie oraz tempa i zakresu umieszczanych treści na Facebooku

03

Maciej


Pojawiło się dużo praktycznych wskazówek na to, jak zarządzać social mediami, by przyciągać uwagę odbiorców i uzyskiwać duży odzew od nich oraz jak efektywnie planować sobie pracę przy publikacji postów itp. Część o IG była świetną prezentacją tego co można zdziałać z użyciem tego narzędzia dla osoby, która dopiero założyła profil. Lubię szkolenia, które pokazują mi wszystkie opcje, które mam i zostawiają mnie z materiałami, które pomogą już na spokojnie się nauczyć. Bardzo przydadzą mi się materiały z prezentacji o planowaniu tzw feed'u i postów typu "karuzela".

06

Paulina


Podobało mi się bardzo Pani przygotowanie do szkolenia
i oprawa techniczna, zrobienie najpierw ankiety, dostosowanie szkolenia do oczekiwań kursantów, dialog
z kursantami cały czas, żadne pytanie nie zostało pominięte, część praktyczna bardzo dobrze prowadzona.

05

Anna


Najbardziej podołała mi się część warsztatowa- Instagram. Pokazała możliwości, o których nie miałam pojęcia. Po warsztatach dodałam swoją pierwszą relację!

04

Monika



Najbardziej spodobała mi się część pierwsza - szkoleniowa. Zawierała mnóstwo cennych informacji pozwalających mi lepiej zrozumieć Social Media. Zaskoczyło mnie to, jak zautomatyzowane są procesy wyświetlania, promowania i pozycjonowania treści w mediach społecznościowych. W pierwszej kolejności chciałabym spróbować zrobić swoją pierwszą relację na Instagramie

01

Marzena

szkolenie dedykowane

Przykładowa wycena szkolenia dla grup

Liczba uczestników

typ szkolenia

temat szkolenia

Miejsce szkolenia

Materiały

Warsztat praktyczny

Jak wypromować markę na Instagramie

8 uczestników

Siedziba firmy, instytucji

Prezentacja, workbook + kurs online 

Szkolenie dwudniowe 9 800 zł

Szkolenie jednodniowe 6000 zł

Wypełnij brife z zapytaniem o przeprowadzenie szkolenia

zarezrwuj termin na 2022 rok

Chcę wysłać zapytanie